• Wpisów: 1190
  • Ostatni wpis: 5 dni temu, 15:23
  • Licznik odwiedzin: 117 399 / 2077 dni

majusia1413

W końcu obiecany wpis! Będzie on dość długi ze względu na dość liczne zdjęcia. Narobiłam ich ponad 200, ale spokojnie... wybrała te najładniejsze.
(Część może być trochę nie wyraźna, bo były robione jak byłam w ruchu, albo po prostu nie dopatrzyłam, że coś wychodzi rozmazane, także z góry przepraszam)

W takim razie, zapraszam ze mną na podróż, która trwała 11 dni łącznie z jazdą. Jechaliśmy autokarem co było dość męczone, zważywszy też na to, że w jedną stronę jechaliśmy łącznie blisko 30 godzin. Ale na szczęście mieliśmy nocleg w Serbii. Zajęło nam to tak długi okres czasu, ponieważ przez całą Czarnogórę i jakąś połowę Serbii jechaliśmy przez góry. Jednak muszę przyznać, że widoki były zabójcze!

W sobotę wieczorem dojechaliśmy na miejsce do miasta Durres. Samo miasto było ładne, jednak jak zajrzało się w trochę ciemniejsze zakamarki to można było dostrzec pajęczyny kabli. XD
Jednak plaża też była niczego sobie. Morze było ciepłe a słońce tak przygrzewało, że mimo, że wróciłam prawie ze dwa tygodnie temu to nadal schodzi mi skóra z spalonych przeze mnie miejsc.

W ciągu pobytu w Albanii nasz przewodnik zorganizował jednodniową wycieczkę do dwóch miast.

Najpierw zajrzeliśmy do Gjirokastry (coś w tym stylu), które jest też nazywane Miastem Tysiąca Schodów.

Później zajechaliśmy do Beratu, które nazywane jest Miastem Tysiąca Okien.

W dniu wyjazdu (oczywiście zajumałam z hotelu mydełka, których zapach mi się bardzo podobał i tak, musiałam się tym pochwalić. Dziękuję za uwagę) odwiedziliśmy stolicę Albanii - Tiranę.

Tak jak w drodze z Polski, tak przy powrocie mieliśmy nocleg. Tym razem był w Macedonii przy jeziorze Ohrydzkim. Tam było tak pięknie! ♥

A później już prosto do domu!

Co mogę dodać od siebie? Że wycieczka bardzo mi się podobała i trochę szkoda było wracać. Sam pobyt trwał krótko, ale jednak zwiedziło się trochę świata! ^^

Jeśli dotrwałeś do końca, to muszę ci podziękować!

A na sam koniec wstawiam ostatnio namalowaną Leigh-Anne!

Oczywiście na sam koniec muzyczka! ♥

Do zobaczenia! ♥

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego

I takie wpisy to ja lubię! SUPER <3 Piękne widoki, widać, że wycieczka udana. Pozazdrościć :) I zainspirowałaś mnie, dopiero co wróciłam z urlopu ale chyba zacznę planować następny :D

Świetne zdjęcia <3.
    No widzę że wyjazd się udał :D. Zazdroszczę ci wyjazdu tak daleko - ja z resztą nawet nie wiem czy w tym roku gdzieś pojadę :/.